diumenge, 7 d’abril del 2013

Nous reptes professionals

Des del 15 de Febrer que treballo com a ajudant del departament de Màrqueting Internacional a la Fundació ISTE. Es tracta d'una fundació que promou la formació de talents internacionals mitjançant les pràctiques laborals a l'estranjer i que fomenta l'intercanvi d'estudiants entre universitats de Xina i altres universitats d'arreu del món. 

Durant aquest mes i mig ja he pogut participar en tasques molt interessants. Al principi vaig ajudar a crear el contingut de la web i vaig ajudar a millorar-ne el disseny. Faig de suport per als actuals estudiants catalans que estan fent pràctiques a la ciutat i també ajudo a millorar els serveis existents i en proposo de nous. A més d'aquestes tasques, estic captant noves universitats d'amèrica llatina que volguin cooperar amb nosaltres. Per tal d'aconseguir noves col·laboracions, el passat 10 de Març la Bruna i jo vam acudir a la Fira Internacional d'Educació de Beijing com a representants de la Fundació.

China International Eductaion Exhibition Tour


Aquesta setmana acudirem també a donar una xerrada als estudiants de la universitat de Beijing sobre les pràctiques empresarials a l'estranjer i sobre com adabtar-se a una experiència laboral d'aquestes característiques.


A part de la feina per la fundació, he realitzat un video promocional sobre la vida a Xina per Travel&Work, una empresa catalana amb la que colaboro i per la que espero treballar a la meva tornada a Barcelona. Estic molt agraït de tenir aquesta oportunitat, sobretot coneixent la precària situació laboral a Catalunya i a la resta del estat Espanyol. És trist que s'hagi de marxar per triumfar, encara que en el meu cas viure al estranjer és un somni que tenia des que era petit i ara estic molt orgullós d'haver-ho aconseguit.

4 comentaris:

  1. No hi ha res millor que sentir-te realitzat!! :) una abraçada roglan!!

    ResponElimina
  2. buaaahhhh Joan... qui ho havia de dir quan anavem al CEP que acabaries a la Xina!!

    me'n alegro moltissim que tot et vagi tan bé, i molta sort en els teus nous projectes ;)

    Maria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que ni jo mateix m'ho esperaba, la veritat és que fa dos anys vaig tenir la oportunitat de conèixer Pekín i em vaig enamorar de l'estil de vida de la ciutat, la vida sempre et sorprésn. Espero que quan torni a Barcelona ens veiem un dia i ens posem al dia! un petò Maria! :)

      Elimina